Классный час "Демнигде куштуг" помогает сформировать у учащихся понятие дружба, которая позволит школьникам осуществлять осознанный нравственный выбор. В ходе классного часа учащиеся анализируют смысл басни Ивана Крылова "Лебедь, рак и щука".
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Оолдар чангыс-чангыс хараганнарны чуу боор, белении-биле сый тырткылап каапканнар.
Оон адазы оолдарынга чагаан:
Ам билип алдынар бе? Бир эвес эптиг-демниг чурттаар болзунарза, силерни кым-даа тиилеп шыдавас, а бир эвес найырал чок, бактажып, сагыш-сеткилинер ангы-ангы болур болза, чуге-даа аштырар силер».
Адазы оолдарынга кандыг чагыг бергенил?
Амыдыралда мындыг хевирлиг болуушкун канчаар болуп турарыл? (оореникчилернин харыылары)
Будун куруненин, чурттун чону дем чок, чангыс аай сагыш-сеткилдиг эвес болур болза, чуртка байдал база эки болбас. Бистер, Россия Федерациязынын Тыва Республиказынын хамаатылары чангыс аай сагыш-сеткилдиг, демниг болур ужурлуг бис. Чугле чурттун иштинге эвес, чангыс кожууннун, суурнун чурттакчылары, чангыс школанын, класстын оореникчилери, чангыс ог-буленин ажы-толу база ындыг найыралдыг болур ужурлуг.
Ам мындыг француз улуг полководчу Наполеон Бонапарттын чугаазын корээлинер: «Чуртту камгалаарынга чугле шериг куш четпес, а бугу чон камгалап турар чурт кажанда-даа тиилеттирбес».
Бо чугаанын утказын чанчаар билип тур силер? (оореникчилерин харыылары)